Tuesday, January 2, 2007

Mirakel


Det hänger ett nytt smycke kring min hals. Ett smycke med vacker symbolik. Jag gillar symbolik. När jag väntade Signe bar jag Efva Attlings silversmycke Hope. Det hängde med hela graviditeten och jag fingrade ivrigt på det under förlossningen. Nu är Signe här och för några veckor sen fick jag det här smycket i gåva av en vän. Det är ett Karma-smycke och det har ordet Miracles ingraverat. För ett mirakel är hon, min flicka. Och tron på ytterligare mirakel lever i mig. Evigt och för alltid.

2 comments:

Lisa said...

Vilket jättevackert smycke! Och kul med en mobilblogg! :)

Var är halsbandet köpt? Blev sugen på ett.. :)

Kram Lisa (I mitt lilla hörn av världen)

Yogamamma said...

Tack!
Smycket är köpt på Designtorget och finns även med andra ingraverade ord - Hope, Love, Belive...